Általános

    A lakhelyem másik országban van. Használhatom tovább meglévő MyFestool fiókomat?
    Ez az új lakhelyétől függ. A MyFestool adatait továbbra is láthatja, de az ajánlat és a MyFestool, illetve az all-inclusive garancia1 szolgáltatási terjedelme a lakhelyétől függ, ezért ez országonként változó lehet. Ez azt jelenti, hogy lehetséges, hogy nem minden szolgáltatást tud használni. Például nem minden országban kínálunk online javítási megbízás megadására lehetőséget. Hogy mely szolgáltatások elérhetők az Ön országában, azt a MyFestool felhasználási feltételeiben és az Ön országának megfelelő Festool weboldalán találhatja meg. Az összes ország áttekintése megtalálható a www.festool.com oldalon.
    Mi a MyFestool?
    A MyFestool az Ön ingyenes, személyes ügyfélfiókja, amelyet weboldalunkon vagy Festool alkalmazásainkon keresztül érhet el. A MyFestool elérhető magán- és céges ügyfelek számára is. Ott különféle szolgáltatások állnak rendelkezésre. Regisztrálhatja például szerszámait az all-inclusive garanciára 1, megtekintheti regisztrált szerszámait és azok garanciaidejét, javításra online megbízást adhat, tartozékokat és pótalkatrészeket kereshet szerszámaihoz. Emellett lehetőséget nyújtunk arra, hogy a megvásárolni kívánt termékekről egy kívánságlistát hozzon létre. A céges ügyfelek kibővített szervizajánlatot kapnak tőlünk, és (MyFestool fiókkal nem rendelkező) munkatársaikat meghívhatják a MyFestool fiókjukba.

    Bejelentkezés

    Hogyan hozhatok létre MyFestool fiókot: a Festool Work alkalmazáson keresztül?
    1. Töltse le az ingyenes Festool Work alkalmazást (elérhető Android és iOS rendszerekre is).
    2. Az alkalmazás megnyitását követően összekapcsolhatja MyFestool fiókját az alkalmazással. Ehhez kattintson a „Bejelentkezés” lehetőségre. Vagy hozzon létre új MyFestool fiókot az „Fiók ingyenes létrehozása” lehetőséggel.
    3. Válassza ki országát, írja be a kívánt adatokat, az e-mail-címet, jelszót, megszólítást, keresztnevet, vezetéknevet stb., majd fogadja el a MyFestool használatának feltételeit.
    4. Ekkor a megadott e-mail-címre egy visszaigazolásra alkalmas e-mailt kap. Itt kattintson a „MyFestool bejelentkezés visszaigazolása” lehetőségre a fiók aktiválásához. Vegye figyelembe, hogy a hivatkozás az e-mail megérkezésétől 30 napig aktív. Ha ezt a határidőt túllépi, akkor kérjük, kezdje el elölről a regisztrációt.
    5. Jelentkezzen be a fiókjába a hozzáférési adataival.
    6. Töltse ki adataival a kötelező mezőket (telefonos PIN-kód, magán/céges -> cégnév, megszólítás, vezetéknév, keresztnév).
    Meghívólevelet, illetve meghívó-e-mailt kaptam: hogyan hozhatok ezzel létre MyFestool fiókot?

    Ahhoz, hogy egy MyFestool fiókban a már regisztrált készülékeit a gépek áttekintésénél lássa, és ezeket kezelni is tudja, egy MyFestool ügyfélfiókot készítettünk elő Önnek, amelyet egy az Ön címére küldött meghívólevél segítségével az egyedi meghívó kód használatával hozhat létre.

    1. Saját MyFestool fiókja aktiválásához szkennelje be a QR-kódot, vagy írja be a következő címet: https://login.festool.com/myfestool.
    2. Válassza ki az országát és írja be a következő adatokat: e-mail-cím, jelszó, valamint a levélben kapott meghívókód a következő formátumban: AAA-BBB-CCC-DDD. Ezután fogadja el a MyFestool használatának feltételeit.
    3. A megadott e-mail-címre egy visszaigazoló e-mailt kap. Kattintson a „MyFestool bejelentkezés visszaigazolása” lehetőségre. Vegye figyelembe, hogy a hivatkozás az e-mail megérkezésétől 30 napig aktív. Ha ezt a határidőt túllépi, akkor kérjük, kezdje el elölről a regisztrációt.
    4. Jelentkezzen be a fiókjába a hozzáférési adataival.
    5. Töltse ki adataival a kötelező mezőket (telefonos PIN-kód, magán/céges -> cégnév, megszólítás, vezetéknév, keresztnév).
    Hogyan hozhatok létre MyFestool fiókot: a weboldalon keresztül?
    1. Látogasson el az alábbi weboldalra: www.festool.hu/MyFestool, majd kattintson az „Új fiók létrehozása” lehetőségre.
    2. Válassza ki az országát és írja be a következő adatokat: e-mail-cím, jelszó, majd fogadja el a MyFestool használatának feltételeit.
    3. A megadott e-mail-címre egy visszaigazoló e-mailt kap. Kattintson a „MyFestool bejelentkezés visszaigazolása” lehetőségre. Vegye figyelembe, hogy a hivatkozás az e-mail megérkezésétől 30 napig aktív. Ha ezt a határidőt túllépi, akkor kérjük, kezdje el elölről a regisztrációt.
    4. Jelentkezzen be a fiókjába a hozzáférési adataival.
    5. Töltse ki adataival a kötelező mezőket (telefonos PIN-kód, magán/céges -> cégnév, megszólítás, vezetéknév, keresztnév).
    Elfelejtettem a jelszómat. Mi a teendőm?
    1. Látogasson el az alábbi weboldalra: www.festool.hu/MyFestool.
    2. Kattintson a „Jelszó alaphelyzetbe állítása” lehetőségre és írja be e-mail-címét.
    3. E-mail-üzenetet kap, amelynek segítségével új jelszót adhat meg.
    Nem kaptam visszaigazoló e-mailt a MyFestool bejelentkezéshez. Mi a teendőm?
    Ellenőrizze levelezőjében a spam mappát, vagy a kereső funkcióval keressen a „MyFestool” kifejezésre. Ha így sem találja meg a visszaigazoló e-mailt, akkor lépjen kapcsolatba a Festool ügyfélszolgálattal a Kapcsolat menüpontban.
    Milyen feltételeknek kell megfelelnie a MyFestool fiókba történő bejelentkezéshez használt jelszónak?

    A jelszónak az alábbi feltételeket kell teljesítenie:

    • legalább nyolc karakterből kell állnia
    • kis- és nagybetűket kell tartalmaznia
    • legalább egy számot és egy különleges karaktert kell tartalmaznia

    Profil szerkesztése / Felhasználói fiók törlése

    Módosíthatom a MyFestool portál nyelvét?
    A több hivatalos nyelvvel rendelkező országokban a MyFestool terület fejlécében biztosítunk nyelvválasztási lehetőséget. A „Nyelv módosítása” funkció a profilban sajnos nem áll rendelkezésre. Ha igény merül fel, akkor kérjük, forduljon Festool ügyfélszolgálatunkhoz a Kapcsolat menüpontban.
    Hogyan törölhetem a MyFestool fiókomat?
    MyFestool fiókját a menüben a „MyFestool profil” alatt bármikor törölheti. Amikor egy MyFestool fiók törlésre kerül, a meglévő hozzájárulás a reklámanyagokhoz szintén törlődik. A garanciára történt regisztrációi azonban megmaradnak, mivel a garancia lebonyolításához szükségünk van az adatokra. Adatait anonimizáljuk, ha lejár a garanciaigény (10 év kopóalkatrészekre vonatkozó garancia). MyFestool fiókja törlése esetén hozzájárulását kérjük e-mail-címe tárolásához, arra a ritka esetre, ha egy megvásárolt/regisztrált készülékét utólagosan szerelnünk kell vagy vissza kell hívnunk.
    Módosíthatom MyFestool fiókomat magánfiókról céges fiókra, vagy céges fiókról magánfiókra?
    A MyFestool fiók üzletiről magánra, vagy magánról üzletire módosítása sajnos nem lehetséges. Ha ilyen igénye merül fel, akkor lépjen kapcsolatba a Festool ügyfélszolgálatával a Kapcsolat menüpontban.

    Cég kezelése

    Hogyan adhatok hozzá új munkatársat?
    1. Jelentkezzen be MyFestool ügyfélfiókjába a www.festool.hu/MyFestool oldalon.
    2. A munkatárs meghívására szolgáló funkciót a személyes MyFestool területre történt bejelentkezést követően a „Cég kezelése” alatt, vagy ezen a hivatkozáson találja meg: www.festool.hu/MyFestool/cég-kezelése.
    3. Kérjük, itt adja meg munkatársa e-mail-címét. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a meghívó elküldésekor még nem szabad MyFestool fiókkal rendelkeznie a munkatársnak. Ekkor megjelenik a munkatárs e-mail-címe az áttekintésnél „Nyitott” státusszal.
    4. Miután a munkatárs a meghívást visszaigazolta és adataival kitöltötte a MyFestool fiókot, a státusz az áttekintésben „Jóváhagyva” lesz. Ezután a munkatárs láthatja a cég összes szerszámát, és egyéb funkciókat is használhat.
    Meghívást kaptam egy kollégától. Hogyan hagyhatom jóvá, és hogyan hozhatom létre a MyFestool fiókomat?
    1. Mihelyt a MyFestool fiókba meghívást kap, erről kap egy e-mailt. A meghívás visszaigazolásához kattintson a „MyFestool fiók megerősítése most” lehetőségre.
    2. Automatikusan megnyílik a visszaigazolási oldal (e-mail-címe előre ki van töltve), és megadhatja a jelszavát, elfogadhatja a MyFestool használatának feltételeit, majd ezután kattintson a „Fiók létrehozása” lehetőségre.
    3. Ekkor kitöltheti adatait, a MyFestool fiókban láthatóvá válik a cég összes szerszáma, valamint további funkciókat is használhat.
    Hogyan törölhetek egy munkatársat?
    Munkatárs törléséhez kattintson a lomtár ikonra a „Cég áttekintése” területen. A véletlen törlés elkerülése érdekében a törlést még egyszer nyugtáznia kell. A munkatárs a törlésről e-mailben értesül. Kérjük, vegye figyelembe, hogy ezzel a munkatárs MyFestool fiókja törlődik.
    Milyen lehetőségeket biztosít a „Cég kezelése” funkció a MyFestool céges fiókomban?
    Céges ügyfelek számára a MyFestool lehetőséget biztosít arra, hogy munkatársakat hívjon meg e-mail-címük alapján. Vegye figyelembe, hogy csak akkor küldhető el a meghívó, ha a meghívott e-mail-címhez még nem tartozik MyFestool fiók. A meghívott egy e-mailt kap, amelyben a meghívást visszaigazolhatja és MyFestool fiókját kiegészítheti. A regisztrációt követően a munkatársat közvetlenül a megfelelő céghez rendeljük. Ezután láthatja a cég összes szerszámát, és egyéb funkciókat is használhat. Vegye figyelembe, hogy a munkatárs ugyanazokkal jogokkal és nézetekkel rendelkezik a MyFestool fiókon belül, mint az „admin” MyFestool fiókja. A meghívott személyek bármikor eltávolíthatók. Ebben az esetben törlődik az adott munkatárs MyFestool fiókja.

    Garanciaregisztráció

    Mit jelent az all-inclusive garancia?
    Átfogó all-inclusive garancia szervizszolgáltatásainkkal1 új Festool szerszáma az első három évben biztosítva van, és Ön arra koncentrálhat, ami számít: a munkájára. Annak érdekében, hogy profitálhasson az „Ingyenes teljes körű javítás”2, a „Lopás esetén készülék pótlása” és a „Garantált eredeti alkatrészek” szolgáltatásainkból, a vásárlást/szállítást követő 30 napon belül ingyenesen regisztrálnia kell a kéziszerszámot.
    A lakhelyem másik országban van. Jogosult vagyok az all-inclusive garanciára?
    Az ajánlat és a MyFestool, illetve az all-inclusive garancia1 szolgáltatási terjedelme a lakhelyétől függ (nem annak függvénye, melyik országban vásárolta a gépet), ezért ez országonként változó lehet. Hogy mely szolgáltatások elérhetők az Ön országában, azt a MyFestool felhasználási feltételeiben és az Ön országának megfelelő Festool weboldalán találhatja meg. Az összes ország áttekintését a www.festool.com oldalon találja meg, a kívánt ország kiválasztását követően.
    Díjköteles az all-inclusive garanciára történő regisztráció? 
    Nem, a regisztráció az Ön számára ingyenes. Az egyedüli feltétel: A kéziszerszámot a vásárlást követő 100 napon belül regisztrálnia kell az all-inclusive garancia1 szolgáltatásra. Vegye azonban figyelembe, hogy lopás esetén önrész, javítás során pedig egyéb költség (pl. szennyeződés-mentesítési átalány H-elszívó esetén) felmerülhet.
    Hogyan regisztrálhatom a kéziszerszámomat az all-inclusive garancia szolgáltatásra?

    Az all-inclusive garanciára1 2021. 01. 01-től csak Ön regisztrálhat ügyfélként, kizárólag a MyFestoolban. Kérjük, vegye figyelembe, hogy kereskedője már nem regisztrálhat Ön helyett. Szerszámát a vásárlást/szállítást követő 100 napban egész egyszerűen, online regisztrálhatja MyFestool fiókjában. A MyFestool weboldalunkon keresztül, vagy a Festool alkalmazásokban érhető el.

    Regisztráció a honlapon:

    1. Jelentkezzen be MyFestool fiókjába a www.festool.hu/MyFestool oldalon.
    2. A garanciaregisztrációhoz szükséges űrlap bejelentkezés után megtalálható saját MyFestool fiókjában a „Szerszám regisztrálása” menüpontban vagy a következő hivatkozáson: www.festool.hu/myfestool/garancia-regisztráció.
    3. Töltse ki az űrlap következő mezőit: T.Nr., S.Nr. (ezek az adatok a mellékelt garanciajegyen vagy a gép típustábláján találhatók), a vásárlás/szállítás dátuma (ide csak a vásárlást/szállítást követő 100 napon belüli dátumot írhat be. Azt a dátumot írja be, amely a vásárlási bizonylatán / szállítólevelén található.). Töltse fel a számlát/szállítólevelet (ügyeljen a fájl méretére és formátumára), írja be opcionálisan a szakkereskedője adatait, illetve szükség esetén egészítse ki adatait.
    4. Gépét sikeresen regisztrálta, a garanciajegyet bármikor letöltheti a gép áttekintésénél

    Regisztráció a Festool Work alkalmazáson keresztül:

    1. Vagy használja a Festool Work alkalmazást (elérhető Android és iOS rendszerekhez).
    2. Ehhez jelentkezzen be MyFestool fiókjába.
    3. Szkennelje be az újonnan vásárolt gépen található vonalkódot, vagy szkennelje be a géphez mellékelt garanciajegyen található vonalkódot, vagy hozzon létre kapcsolatot egy Bluetooth®-képes szerszámmal, fotózza le a számlát vagy a szállítólevelet, töltse fel, és profitáljon „all-inclusive garanciánk előnyeiből.
    4. Gépét sikeresen regisztrálta, a garanciajegyet bármikor letöltheti a gép áttekintésénél.
    Miért kell a gépemet személyesen nekem regisztrálnom, és miért nem teheti (már) meg ezt helyettem a kereskedő?
    A Festoolnál komolyan vesszük az adatvédelmet. Ezért adatvédelmi okokból úgy döntöttünk, hogy a garanciára való regisztrálást a jelentkezőnek magának kell végeznie, hogy dönthessen az adatainak feldolgozásáról. 2021 januárjától lehetőséget biztosítunk arra, hogy szerszámait kizárólagosan a MyFestool felületén keresztül regisztrálhassa garanciára. Ezzel Önt, illetve a személyes adatait védjük a tudtán kívül történő adattovábbítástól, de egyúttal kereskedelmi partnereinket is a nem megfelelő adatkezeléstől, valamint természetesen saját magunkat is a jogszerűtlen, az Ön hozzájárulása nélkül továbbított adatok felhasználásától. A MyFestoolban bármikor ellenőrizheti nemcsak a személyes adatait, hanem Festool szerszámait is.
    Mennyi időm van a szerszám regisztrálására?
    A megvásárolt szerszámot a vásárlást/szállítást követő 100 napon belül kell regisztrálnia az all-inclusive garancia1 szolgáltatásra.
    Mire van szükségem a garanciaregisztrációhoz?
    Ehhez a gépe alkatrészszámára és sorozatszámára van szüksége (T-Nr. és S-Nr.), valamint a vásárlási bizonylatra / szállítólevélre és egy MyFestool fiókra.
    Miért van szükség a számla/szállítólevél feltöltésére a garanciaregisztráció során?
    A számla feltöltése a garancia elnyerésének egyik feltétele. Ez a garancia feltételei között is le van írva. A garancia feltételeinek megfelelően a regisztráció a vásárlást/szállítást követő 30 napon belül lehetséges, későbbi időpontban nincs lehetőség a regisztrációra. A vásárlási/szállítási dátum egyeztetéséhez, ahogy a garancia feltételeinél le van írva, az érvényes számla, ill. szállítólevél feltöltésére van szükség. A számlán/szállítólevélen a Festool szerszám és a dátum a döntő az ellenőrzéshez; a további adatokat, mint az ügyfélszám, ár stb. letakarhatja, olvashatatlanná teheti.
    Kapok visszaigazolást az all-inclusive garanciára történt regisztrációról?
    Igen, e-mailben kap visszaigazolást, garanciajegyébe a vásárlást követően MyFestool fiókjában bármikor betekinthet, és a hosszú távú megőrzés érdekében akár le is töltheti.
    Az all-inclusive garancia minden Festool termékre érvényes?
    Az all-inclusive garancia minden Festool kéziszerszámra és további kiválasztott termékekre, pl. akkumulátorra és töltőberendezésre érvényes. Azt, hogy egy termék az all-inclusive garanciára regisztrálható-e, a termékhez a Systainerben vagy kartonban mellékelt garanciajegyről ismerheti fel. Ezenkívül honlapunkon, a termékek funkcióleírásában is utánanézhet, hogy lehetőség van-e a regisztrálásra. 1
    Egyes akkumulátorokat/töltőberendezéseket is regisztrálhatok a garanciára?
    Az akkumulátorok és töltőberendezések ugyan tartozékok, mégis vonatkozik rájuk all-inclusive garanciánk1. Az akkumulátorok és töltőberendezések online űrlapunkon keresztül nem regisztrálhatók garanciára. Garanciaigény esetén a vásárlási bizonylat másolatára van szükségünk igazolásképpen.
    A gépemet ajándékba kaptam. Ezt is regisztrálhatom?
    Az all-inclusive garanciára1 történő regisztrációhoz az eredeti vásárlási bizonylat/szállítólevél szükséges igazolásképpen. Emellett a regisztrációt a vásárlást/szállítást követő 100 napon belül el kell végezni.
    Használtan vettem a gépemet. Ezt is regisztrálhatom?
    A garanciaregisztráció kizárólag Festool szakkereskedőnél vásárolt szerszámokra vonatkozik. Ha a használt gépet az előző tulajdonos regisztrálta és még a garanciaidőn belül van, akkor igényelheti nálunk a garancia átruházását. Ehhez a garanciajegy másolata, vagy az azon található referenciaszám szükséges.
    Nem találom a regisztrált gépe(i)met a szerszámok áttekintésében. Mi a teendő?
    Normál esetben minden garanciára regisztrált szerszámnak és azok garanciafutamidejének is látszania kell a szerszámok áttekintésénél. Ha mégsem lát egy regisztrált gépet az áttekintésben, akkor ennek a következő oka lehet: Ha a korábbiakban egy készüléket MyFestool fiók nélkül regisztrált, illetve a kereskedő regisztrálta Önnek a gépet, akkor a gép nem látható az áttekintésben. Ha hiányzik egy szerszáma az áttekintésben, akkor lépjen kapcsolatba a Festool ügyfélszolgálattal a kapcsolatfelvételi űrlap segítségével, hogy a gép regisztrációját átírhassuk az új MyFestool fiókjára.